första skoldagen år 2010!

Hejhej , Felicia här.
Skoldagen idag gick faktiskt ovanligt snabbt.
på idrotten hade vi bara genomgång oh sen sista lektionen hade vi hemkunskap.
Jag oh Valentina gjorde äppelkräm, inte jättegod men inte äcklig :P
Efter skolan gick jag oh hämtade min käre brooder oh hans kompis och det tog typ en halv timme att komma hem när det annars brukar ta max tio minuter, bara för att dom gick så otroooligt långsamt. Aja man ska inte klaga, skönt med helg nu. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen. Ska provrida en häst annars inget speciellt, får se vad jag hittar på :D
Gud vad det är kallt nu , jag var i falun förut i veckan och där var det runt 30 minus grader, när det är såhär kallt hatar jag verkligen vintern, vill ha sommar nu,nu,nu!

puss oh kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0